уторак, 3. април 2012.

Karma (razvojni put jedne frustracije)


Ona stara kaze da ce se pre naci lek za HIV nego sto ce se otkriti sta je to sto zene zele. Za potpun efekat predlazem  sleganje ramenima, mrstenje i odmahivanje rukom.
Nepomirljive razlike polova. Mi komplikovane. Oni jednostavni. 
OK drugar. Stop. Stani tu.  
...U Masci smo. Pijuckam espreso. Divna basta. Neka cuda padaju sa drveca.Pokrivam solju.  Strahinja se mrsti. Ponavlja cuvenu recenicu sa pocetka. ONA ga je ispalila. Voza ga kao konja. A on se osedlao, sam. Radi joj sve. Odlaze ispite. Uzima potpise. Pozajmljuje novac. Glumi rame za plakanje. I sve u tom stilu.
Prevrcem ocima. I on kuka. Gore od bilo koje zene. Muskarcina. Maco men. Radikal. Rodoljub. I magarac.
Zovoni mob. ONA. Njanjavi. Da li je to suza u njegovom oku? Ili mom. Ona razvlaci. Njemu drhti glas.  E bre covece! Izdanje Strahinje kakvog ne poznajem iako je the best. Premijera.
-Sta cu sa njom?! Znam da joj se svidjem. Samo da nije tog Vladimira. On joj je bivsi. Znas bas joj pravi probleme, rekla mi je... 
Ma vazi. Tesko je biti dobra drugarica. Ili  strpljiva.
Opet analiziramo svaki njen potez. Sve mirise na farbu, kazem mu.
Nije mu pravo. Budi se romanticar u meni i u zasedi,mucki ubija realistu.
...Petak noc. Dolazim kuci. Bacam cipele u hodnik, noge su otekle. Stopala kao krofnice. Skidanje sminke- najgori deo veceri. Vucem se do wc-a. Pogadjam vrata. Zvoni mob.  Strahinja. Mrzim ga.
-Mima imas li vremena? (samouvereni glas, sad ce da se raspadne.)
-u 4 ujutru? Obavezno.(rekoh li, tesko je biti fin)
-hej nesto sam razmisljao... Sad sam bio sa Bojanom i rekao mi je da ju je video sa Vladimirom kod Kalenica. MIslim nije mi jasna, ja sam joj rekao da bih vezu, ne varjantu. Ona bi da razmisli, jos uvek se oporavlja od bivseg...
Monolog nastavite sami. Mogucnosti za gresku su minimalne. Kada su to pregovori oko stupanja u vezu bili usesni?! Veza bez konferencije ne ide.
Naravo posle par dana se ispostavilo da je Bojan lose video. Oftlamolog rece da mu je vid ok.
...Zima. Zove Strahinja.
-Spremi vino, donosim veceru. Slavimo!
A? Sav je ushicen. I sjeban. Znam ga.
-Sta slavimo?
- Zavrsio sam sa NJOM!
Uh al je odlucan.Samo nemoj sakom o sto. Ispostavilo se da ima decka vec 2 meseca,ne Vladimira, dok se sa njim druzila i razmisljala o stupanju u "ozbiljnu vezu". Itd. Itd.
Oko ponoci,zamagljen pogled. Patetiko dobro vece.
- Hej Mima , nesto mi nije jasno. Sta je od mene htela? Bio sam fin, divan...Ste bre vi zene(tine) hocete? 
-Ovcu. Za sisanje.
...Mesto zlocina, ponovo Maska. Sada na novoj adresi. Nedaleko, veca ,lepsa kuca. O.k. basta. Stara mi se vise svidjala. Vise sarma. Hladan nes i Strahinja. Zvoni mob. Zove ga Bojana, ne ona s pocetka price. Sa ovom je u vezi, pola godine. Prevrce ocima. Odsecni odgovori. Kratak razgovor.
-Gusi me. Nemam slobode. Bas se vezala... Sve je interesuje.
-Mislis zaljubljena je. A ti?
- Ne znam,smara me. Nisam zaljubljen.. Ne kao sto sam bio u NJU. I necu vise da budem nicija ovca. (sad je opasan... )
Beograde cestitam! Na jednoj isfrustriranoj dusi vise.
 fashion inspiration: 


Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...