субота, 7. април 2012.

Podstanarska je tuga pregolema


Budim se. Glavobolja. Previse sam stegla masku za spavanje, oci me uzasno bole. Napolju je tmurno. Ovo ce biti dan za bleju. Boli me glava.  Kuvam kafu. Necu nista jesti. Juca mi ponovo saopstava da sam bolesnik. Uz glavobolju nemam nameru da budem kulturna. Kafa je odvratna. Pije mi se espreso, aparat je pokvaren. Napolje po kafu? Ne hvala, stedim .
Juca bi da prica. Pusti dijalog, nemam strpljenja da slusam. Sta da radim?
Film? Poslednji koji mi se svideo je Devojka od milion dolara. Sada bih laksu pricu.  Pola sata listam po IMDB , nista mi se ne gleda, tableta nikako da deluje. Listam, listam, listam. Konacno sam se odlucila za Vicky, Christina , Barcelona. Inace izbegavam rad i delo Woody Allen, ali danas sve moze da prodje.
Pocinje film. Juca me prekida na svaka 2 minuta. Glava tutnji. Dolazi Bojan, srecan , razdragan, cvrkuce. Glava ce mi otpasti.Povlacim se u sobu. Cujem kako gundjaju dok zatvaram vrata, danas me nije briga. Da, danas sam drkadzija sa velikim D.
Konacno se prepustam filmu. Barselona. Leto. Neobavezna romansa. Opcinjena sam. Javier Bardem ,uf  ostadoh bez reci .
Glavobolja nestaje, da li od njega ili analgin konacno deluje?! Nije vazno.
Dobro zvuci Barselona. Sunce koje pece na ramenu. Vecernje vino. Neobavezno lutanje po ulicama. Pustena kosa. Neki novi grad. Nepodnosljiva lakoca zivljenja.
Za dva meseca mi je rodjendan, mislila sam da se pocastim putovanjem. Ne ide mi uz plan stednje, a i kad smo kod rodjendanskih iznenadjenja, za rodjendan cu postati beskucnik.
Ponovno trazenje stana. Suicidalne misli dobrodosle. Podstanari  znaju da ne postoji gadnije rabote od te.
Supa ili stan, pitanje je sad?! Ako stanodavce pitate- nije stan nego palata. Jeste da malo krov prokisnjava i jeste da je tamo budjavo, ustvari nisi ti to dobro videla. I jeste da ce bojler da rikne za mesec dana, i da cu se osecati kao fakir dok noci provodim na udobnom lezaju(to je i onako zdravije za kicmu.) to je ipak palata, i cena je za nju prava sitnica samo 350e.
Kada sam prvi put dosla u Bg , u potrazi krova nad glavom, stosta mi se obilo o ovu tvrdoglavu i naivnu glavu. Prvo sam sa Katy pokusala preko Halo oglasa. Svaka ponuda koja ok zvuci je bila naravno agencija. Pogledali smo neki "stan" iznad Depoa. Sarmantna garsonjera sa krevetom na sred prostorije i nicim vise, gazda je rekao da ce doneti stvari, samo da mu platimo 3 kirije unapred tj 750evra. Lepo molim.
Sledeca ponuda- supa u 27. martu. Samo smo prosle pored dvorista.
Na kraju mi je stan nasao Dragan, nas tip koji zivi u Spaniji. Tog dana smo se  upoznali u kaficu. Popili smo kafu zajedno, video je oglase, pitao jel moze da pomogne, klasicna prica. Nisam ocekivala da ce se javiti. U 17h tog dana sam prvi put zakupila stan.
Posle prve godine Katy je otisla. Potraga za novom cimerkom. Kasnije za novim stanom. Jednom sam cak zivela kod neke bake. I necu vise. Petljala se u sve sto je mogla. Prisluskivala razgovore, brljala mi po ormanu, zelela je da se druzimo. I da volela je da hoda gola po kuci. Seksualne frustacije jos uvek lecim. Babe su cudo.
 Sada sam opet u mat poziciji. Imam dva meseca fore. Listam oglase. Tip izdaje stan tj izlog za 250e.
Kako stvari stoje, pokupicu sve ove kutije od cipela i cizama (svi koji su posetili moju sobu, znaju o cemu je rec. Volim da obucu cuvam u original kutijama) i osnovati naselje ispod novog mosta. Mozda ga nazovu po meni. Ako to ne uspe, bacicu se sa istog, ako je mogao Branko,mogu i ja. Valjda ce taj moj protestni akt uciniti nesto za sudbinu svih velegradskih podstanara.
Postoji i posebno udruzenje podstanara Bg-a, traze clanarinu, jesu li oni normalni pored stanarina, da skupljam jos za clanarinu. 
Hoce li da me usvoji neko iz Bg-a?! Mnogo sam fina.
 ...Vraca mi se glavobolja, bolje da se drzim Javier-a , dobro mu stoji crna kosulja. I crvena. 
Dobar film.
Konacno malo sunca napolju, mozda od ovog dana i bude nesto.
fashion inspiration:


Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...