субота, 28. април 2012.

Dodji po mene i vodi me sa sobom ili bolje nemoj ?!

Kao i svakog proleća drmnula me prugomanija. Nosila bih i cvetove da nisu tako teški za varenje. Lakiram nokte u crveno, stavljam karmin i sanjarim o nekom prekookeansko brodu. Samo mi šešir i karta fale.Ako treba mala od palube tu sam. Pored toga, krišom se davim u ljubicima. Korice knjige sakrivam iza fascikle. Suze pravdam PMSom i  pojačanim dejstvom antibiotika. Vrtim nogom u ritmu Blue jeans i iščekujem nekoga like James Dean, da me ostavi bez daha. Samom pojavom. Slomljeno srce uz razmazanu maskaru i čipkanu haljinu posle par nezaboravnih dana&noći se podrazumeva.I will love you till the end of time...
 Da, sve prave ljubavi su tužne.  
Daleko sam od mazohiste ali sta je  romantičnije od one stare pogledi&neizrečene reči& kurva sudbina i naravno dobri, stari bad boy?
A posle njega potop.
Medjutim u praktičnom 21.veku romansa mora ostati iza  korica fascikle. Sve sa bad boyom... Sorry. Nije do tebe, problem je u meni. 
Jer....
Kako opravdati poslodavcu manjak koncentracije zbog preplakane noći (a sačuvati celu platu i pre svega radno mesto)?
Kako objasniti kolegama strasilo izgled jer se nadute oči i podočnjaci ne daju sakriti (reklame za beauty preparate masno lazu)?
Pored toga kako preziveti sopstveni odraz u ogledalu?
I sudar sa samopouzdanjem? Uz bonus pitanje : zašto gusko,zašto ćurko? (pernata životinja po izboru)
Kako ne oterati sve prijatelje ili još gore ne dovesti ih u sutuaciju da nas opravdano mrze, vrteći samo jednu, eventualno 2 teme za razgovor ? (ni majka nas toliko ne voli)
Spremam se da problem pretresem sa Aleksom. Oboje smo se ložili na mr. Darcy. (koji je karta za  happy end- stoga promašena tema)
Naručujem espreso i špagete. Viva Italia. 
Počinjem..Mazohistička fantazija sa skrhanim srcem by bad boy.
- Dušo to je totalni kliše!
Frkće i prevrče očima .
-Samo se zene lože na tu priču. Odakle vam uopste ideja? Seks je ok sa takvim likovima. To im je primarna i jedina namena. Zivotinju za životinjske nagone. Ali emocije u takvoj prici, zaboga čemu sve to? 
Čemu sve to? Mrštim se. Gadna navika.Ako nastavim peglaću se više nego radni mantil. Pa...Ispunjenju neke zaostale tinejdz fantazije?Hm. Kada bolje razmislim... Ima tu nečega pokupljenog iz filmova, tekstova, možda i u hromozomima? Sta bolje raspaljuje mastu ? Kraj nedorečen...pravi materijal za pesme, bajke  i poneku basnu.
 Večito pitanje sta bi bilo da je moglo biti? Lepota poroka. Zabranjeno voće. Neodoljiva tema za sve režisere pa i za onog u našoj glavi,maštovitijeg od Oskarom nagradjenih.
Drugo je pitanje- treba li nam epilog takve priče ili je za neke stvari mašta prava lokacija? (začiniti prema ukusu)
U medjuvremenu za stolom pored nas četvorica fudbalera prosipaju lovačke priče. Najglasniji pita tipa do sebe da li se seća imena neke ribe. Kresnuo ju je za vikend, pa bi opet, ali mu je trulo. Jbg, ne seća se imena.  
Zašto sam oduvek u svadji sa loptom? Zivot bi bio taaako jednostavan.
Gledam Aleksu. Prebacujem temu. Ove mi je dosta. 
Čipkastu haljinu ću u kofer za prekookeansko putovanje koje ću valjda nekad priuštiti. Razmazanu maskaru, kao pravi luksuz, čuvam za fasciklu.I PMS.
fashion inspiration



Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...