недеља, 1. април 2012.

Ma hajde, mrdni vec jednom!


Bila jednom jedna devojka. Naravno  da je bila pametna, lepa, dobra, divan prijatelj. Jos bolje cerka. Medjutim bila je jako nesrecna. Jer:
a)je imala zlobnu macehu
b)nije imala srece u ljubavi
c) nije imala love
d) imala je groznu macehu, nije imala srece u ljubavi i nije imala love
tacan odgovor zaokruzite sami.
Kako god bilo, ubila je  macehu i izvukla se na visegodisnje zlostavljanje i neuracunljivost. Ili je obila banku, ali kako je bila tako fina i zlatnog srca, zaglavila je na Kubi umesto u cuzi. Ili je orobila srce nekom tipu (moja romantika dostize vrhunac). I onda je zivela srecno i radosno do kraj zivota,
Ja definitivni nisam ta. Ako takva postoji neka se javi.
I zato se pitam: sta nastaje kada resimo taj krupni problem u zivotu? Put posut cvecem ili nam opet ne gine trnje?!
 Koji je vremenski period do nove prepreke. Dan? Godina?
Sedim i kucam ovo. Resila sam bitnu stvar.  Pomislila da sam odrasla. Ozbiljna. Mislila sam da sam se pretplatila na paket "srecna i zadovoljna do kraja zivota". Ocigledno ne ispunjavam uslove ugovora.
U uputstvu ne pise kada slava postaje stara?! Dan? Godina? Moja  ne deluje toliko daleko. Ali je sve sitnija.
Sedim ovde , a znam da bi trebalo da sam na drugom mestu. Da obavljam ono sto vec predugo odlazem. Kucam ovo, dok on radi svoj posao.Jede me. Strah. Krece od tabana. Penje se uz noge, vezuje stomak. Dok se glava trese. Ruke znoje.  Kazu da je izbegavanje problema izbegavanje sopstvenog  zivota. Ok. Koji onda zivim? Da li sam pogodila glagol ?
Tip sam za sve ili nista. Trenutno je ovo nista jako primamljivo. 
Kako se resiti straha? Parakticni prirucnik u samo par koraka:
1)otici na Kubu
2)u cuzu
3)popiti koju
4)pisati blog
5)pothitno se videti sa....Dadom, Nadom, Radom itd.
6)razmisljati o problemu
7)napisati teoriju resavanja istog. I odlucno krenuti ...na tacku 5, pa 3.
8)plakati nad tuznom sudbinom, uz patatici pokusaj sece vena
9)zvati Ga , za ubijanje treme
10)castiti se haljinom-resenje za sve probleme
11)setati beskonacno sa slusalicama u usima, predlazem krawe- "nadrkan"
12)jos jedan krug kukanja uz konacnu konstataciju da sam dotakla dno zivota, Nikola, govno jedno. Tako je govno jedno.
Na osnovi spovedenih eksperimentalnih studija dolazim do zakljucka da gubim vreme. A vreme je novac. A novac su cizme i haljine. A sezona je snizenja... Ovo zahteve ocajnicke mere, jedine koje su ostale-da konacno resim ono  od cega bezim. Zid je tu. Nemam kud. Hajde sada lepo, dubok udah.... Vredi pokusati.  
Davno je Dzoni je rekao..uradi nesto za svoju savjest...ne misli da si sam...
kreni ostro uzmi stvar u ruke...zaboravi na strah.
Samo nema ko da slusa (ljubi me mama.)
 I tako dragi moji odoh ja da pokusam, pa ako prezivim , pricacu.
fashion inspiration



Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...