петак, 6. април 2012.

Poroci & proroci




 Majke mi nemam  poroka.
Ne pusim. 
Ne drogiram se.
Ne pijem. Puno.
Pijem puno kafe. Eto samo to.
I slabo spavam. Nocna ptica.
Ali se zdravo hranim. Kada se hranim.
I trosim van svojih granica. Preko svakih granica.
Kupujem previse casopisa. Kozmetike. I odece, koju i  ne obucem.
Imam 4  crvena karmina. Za svaki slucaj.
I ne ispunjavam obecanja. Ne volim ni da obecavam, ali kada se mora...
I skacem na prvu loptu. Ne stizem do broja 5.
I obicno imam arogantan pristup. Mada nisam arogantna, majke mi.
I vreme ne iskoriscavam na pametan nacin. 
I sve pocinjem od petka, sledeceg.
Previse razmisljam o odeci.
Premalo o obavezama.
I volim da odlazem stvari.  Do poslednjih 5 minuta. I onda sveceno obecam da to vise nikada necu uraditi. Do sledeceg puta.
I umem da budem grozna. Samo ponekad.
I mrzim da raspremam stvari. Ali ko voli?
I obicno nemam razumevanja. Cesto ni ne slusam druge.
I ne volim da stizem na vreme. Ni  ozbiljne teme.
Ni roze. Roze je za koze.
Foliram da nisam romanticna.
I sve olako shvatam.
Ne volim ni odgovornost. Ni kritiku. Ni porodicna okupljanja.
I da, volim da dramim.
I preterujem, a onda mi bude krivo.
I ne delim savete. Niti volim da ih cujem.
I brzo menjam raspolozenja.
Inace sam ok.
 fashion inspiration


Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...