понедељак, 19. март 2012.

100 ljudi...100 cudi


100 ljudi...100 cudi
O ukusima ne treba raspravljati. Ili cudima.
Tako se kaze.
Da li sam razumela? Ne....
Pa hajde da probamo.
Terapija pocinje.
Sklona sam nametanju  svog misljenja. Nekorektno, ljudska priroda, valjda. Ukoliko ne uspem u to svetoj misiji dokazivanja da sam JA upravu, dolazim do poznate  recenice . Ali je ne mislim. 
Juce sam videla devojku u crvenim pantalonama, prljavo-roze majica. Crvena torba i sandale. Rumenko na stiklama. Bela sliedzijka tj. atlet  bi sve resila. Ok, o ukusima ne vredi raspravljati, ponavljam 3 puta , za kaznu.
O ukusima ne treba raspravljati.
O ukusima ne treba raspravljati.
O ukusima ne treba raspravljati.
Eto , bicu dobra . 

 Nije mi jasno kako neko moze da slusa Eminema?! Posebno jer mi Maki siluje mozak sa doticnim.
Nije mi jasno ni kako neko moze da odmerava neciju tugu na sahrani?
-Aha ti si dosta plakala, ljubav dokazana, prolazis dalje.
-Ti, gospodjice,da ti dignutog nosa ! Pala si na testu iskazane tuge&zahvalnosti za  pokojnikom. Sram te bilo! (hajmo sada kolektivna osuda)
-Ti ipak previse places. Folirantkinjo. 
Valjalo bi da oforme jednu zvanicnu komisiju za sahrane, makar da znas kada ce ozaloscena rodbina da te pljune. I molim pravo zalbe, na to resenje. 
Filip je resio da operise oci. Skida dioptriju. Ne sme vise da nosi sociva. Zasto? Jer je prase aljkavo(sorry my dear). Mrzelo ga je da ih skida svaku noc i cisti. Neko je rekao da su oci osetljive, a ?!  Fura imidz opasnog tipa, a nocare mu u celoj toj prici smetaju. Ne idu  uz suskavca. 
Nataly moja ima ogroman kompleks sto nosi naocare iako joj super stoje. Nosi ih od vrtica. Par puta sam joj rekla da li je corava(bez diskriminacije, samo uzrecica). Dugo mi je trebalo da mi mozgic skonata koliko joj smeta . Stopirala sam, mada se nekad omakne.
Strahinja se pali na devojke sa naocarima. I na Nataly naravno. Bezuspesno, naravno.
Nataly se lozi na dzibere. Sto veci skot, veca sansa da poblesavi. Strahinja je tip intelektualca.
Kaca voli intelektualce, ali ne voli Strahinju.
Nada fizikalce jer najbolje obabljaju fizicke poslove, visegodisnje iskustvo.
Milica mladje,  tek zavrsena Gimnazija. 4.godina, jos boje.
Dada voli umetnike, valjanje po koncertima uz zivotnu filozofiju i to lave!
Visnja obozava nabildvane tipove, celo leto je preblejala sa Jovanom- spasilac na bazenu. Isklesan. David bi mu pozavideo.
Kolektivno smo se divili njegovom izgedu, kako kodeks prijateljstva nalaze. Licno vise volim blago zapusteni izgled i bore, ne preterane.  Desetak godina je ok. Oduvek padam na starije, a M je stariji samo godinu i  nikako se ne uklapa u sablom.
Potpuno nebitno.
U pubertetu lepimo postere, kasnije lepimo sablone u glavi za idealnog decka, druga, drugaricu. A nikad se nijedna nije zavrsila sa tipom sa postera. So what?
I tako kao sto rekoh o ukusima ne vredi raspravljati. Ili mogla bih i na latinskom, da pokazem kako sam puuuuuuuno pametna, ali ostavljam to pametnijim. Ja se drzim chic-a, ne chick-a, molim lepo.
Pre nego sto sam operisala nos, provela sam noc raspravljajuci se sa Bogdanom (najglasniji borac za prava mog nosa). Ubedjivao me je da se ne operisem jer cu izgubiti na privlacnosti.
Dvoumljenje nije dolazilo u obzir.
Skroz pravilna faca je i lepa i dosadna faca, rece.  Nepravilnost je cini zanimljivom i karakteristicnom.  Primer drugarica iz srednje sa oziljkom iznad usne zbog cega je bila neodoljiva, njemu bar.
Zanimljiv ugao gledanja, teroijski. Praksa ne hvala.
Sinoc je  Dada izlozila neki slican stav.  Obrijala je glavu. Da bi bila karakteristicna. Uhuhuh.
Kakva je razlika izmedju oziljka i malo bora?  Nesavrsenosti kako okrenes .
Oziiljak nisam razumela. Ni brijanje glave.
Ne , ne i ne.
U bolnici sam upoznala Anu. Isto je radila sto i ja. Ali bi da stavlja i navlake na zube. I silikone. Ima samo 21. 
Ima nesto i u nesavrsenosti. 
Lepota razlicitosti, za svakoga po nesto.
I da o ukusima ne vredi raspravljati. 
Mozda sam nesto i naucila
 fashion inspiration:

Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...