уторак, 27. март 2012.

Njeno Kraljevsko Visocanstvo-KAFA (ili misli jednog kafemanijaka)



Dugo se spremam da pisem ovaj tekst. Da ozvanicim nasu ljubav. Na sva virtuelna zvona. Protivnik sam price za ceo zivot. Osim sa njom.
Uvek pisem u njenom prisustvu. Danas je u lila - mozaik solji.Jacobs, zeleni. I miris i ukus.
C kafa- Detinjstvo. Cela prodavnica mirise na kafu. Cekam u redu sa Tanjom. Mlin bruji.Opojni miris postaje jos jaci. Mmmmmm. Kesa je vrela. Toliko da ne mogu da je drzim u rukama. Savijam majcu kao i Tanja. Picimo kuci. Ispred vrata stana guram nos u sada vec mlaku kafu. Fenomenalno.
Turska kafa -Prvu kafu sam popila sa bakom. Male soljice i obavezna tacna. Sa cvetovima. Jedva obojena voda i 2 kocke secera. Deko rece "porase ti rep" i ispi svoju. Nikako nisam mogla da shvatim kako on nema rep posle svih tih soljica..
Bela kafa - kao klinka sam mrzela mleko. Srecom je tu bila kafa da izvadi stvar. Uz nju je islo lakse. ali nedovoljno lako.
Przionica kafe - na pijaci u izlogu je imala punu posudu zrna kafe. Uvek sam mastala da prodjem sakom kroz nju. Neostvareni san.
Kafa iz automata koji piski -Posle krosa  kod Visnje. Braon solje. I pocetak prijateljstva. Radnim danima, pre skole, ustajala sam sat vremena ranije, isla do nje, na kafu. Sto mi nikako nije bilo usput. Siva jutra. Ljudi krecu na posao. Uz te kafe smo pretresali sve. Od kontrolne iz hemije do kretena Alekse. Ponekad bi i gatale u solju. Vidovnjacke sposobnosti -skromne.
Nocna kafa  - Mogu je zvati i ispitna. Knjige.Mrak i ja. Do svitanja. Najlepsi deo dana. Ali, naravno, uzasno je tesko zaspati kada svane. Divna noc i mrzovoljan dan.
Kafa iz aparata -Moji su je pili. Ustajala bih pre svih.Krisom je kuvala. Pila natenane. Uz MTV.
Jutarnja kafa - sama ili uz nekoga. Cupava.U slogi-dogi majici. Dolazim sebi. Znak da je poceo novi dan. Ukoliko sam je preskocila, ne prilazi ujedam.
Kafa iz automata - pored citaonice, uz obavezno pitanje "sta spremas?"
Hladan nes -Letnja. Sumrak. Sa Jelenom se penjem na krov zgrade.Pogled na crkvu Svetog Marka i zgradu rts-a. Najbolje je pravim.Tako bar kaze Sanja.
Kacamak kafa ili soder kafa - M.jutarnja. Meni najdraza.I najbljakastija. Skupljam usta i mrstim se. Ako nije frka razvucicemo se sat vremena sa tom kafom. Uz jutarnju filozofiju i poljubce.
 Late - za Nataly. Jutarnja dok smo zivele zajedno. Uz 24 sata. 
Dodola kafa- Dadana i ja. Kada ona dodje iz Kragujevca. A ja iz Bg-a. Uz obaveznu kisu. Nisu toliko ceste. I nedostaju mi. 
Espreso sa mlekom i casa vode -klasika za sve popodnevne kafe u gradu. Uz draga bica. Price o novim vezama. Padovima. Kretenima. I kretenkama. Dijetama. Krizama. Uspesima. Snizenjima. Planovima za vikend.
Kafa za poneti - Kalmegdan. Nikola. Duga prica. Pomalo tuzna. Izgorela sam na Suncu, samo pola face. Kao onaj iz Betmena.
Kucna kafa-bilo kakva. Za najdraze osobe. Bez sminke. U trenerci. Ponekad uz suze. Cesce uz osmeh.
Costa kafa- najcesca. Najbolja preko puta faxa. Prvi put sam se zeznula i uzela veliku solju. Tj. kacu. Sa dve rucke.
Cafe & factory - Nenad i veciti jadi mladog Vertera. Najkomicniji susreti. Uvek nova ljubav. Prodaju super tursku kafu.
Hocemo na kafu? - pitanje koje najvise obecava. Nove veze. Nova prijateljstva. Ili provereno opustanje. A i razocarenja. Ponekad teska muka. Molis Boga da te ne pita ovo. I onda lazes. Muvas. 
Pauza za kafu - kao nepusacu zamena one cuvene pus pauze.Ritual. Vreme samo za mene. Iskljucujem se iz frke koja me okruzuje. I uzivam. Neko bi rekao i blejim.
Da je nema trebalo bi je izmisliti.
Volim je u svakom obliku. Imale smo sjajne trenutke. Bolji nas tek cekaju. Kao svaki kafemanijak umem i da preteram.  Sta mogu?!
Odoh po jos jednu.
citat: Caffeine isn't a drug, it's a vitamin.
fashion inspiration:


Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...