субота, 10. март 2012.

Kako sam pronasla karmin i zamalo izgubila decka



Ovih dana jedem zivu hranu.
-Anoreksicarko jedna. Jucin komentar.
Volim mrsavost. Izrazene kljucne kosti. Tanke ruke. Stapice noge. Poluotkopcana kosulja na ravnom dekolteu. Savrseno.
 Pre faxa sam bila kost&koza. Kostur na dijeti. Tada sam naravno patila za  oblinama. Moje prokletstvo  uvek hocu ono sto nemam. Na faxu sam ih dobila i onda sam naravno zelela kost i koza fazu. Konacno se vratila.
 Izbacila sam sve kaloricno. Slatkisi no-no. Meso ccc...  Tako je to trajalo 3 meseca. Za vikend sam sa Nenadom zgresila. Zavrsili smo na girosu.
- Ajde, zalogaj.
-Ma ne.
-Samo probaj.
3 zalogaja su mi dosla glave. Pad sistema. 2 kafe da se digne. Meso, ne hvala.
MIslila sam da ce biti teze. Nije. Dok je jos sezona tamanim voce i povrce. Gledala sam i neke recepte na netu. Rucak u blenderu. Prvo sam blenderisala bez uputstva. NIsta otuznije u zivozu nisam probala. Fuuuuuuuuuj! Kanta se obradovala. Onda sam presla na recepte. Krastavac, kruska, listovi nane, laneno seme. Nije lose. Nije bas ni mmmmmm...  Sorry Majo Volk. Stvar navike, valjda. Naucila sam i kako se prave klice. Bademovo mleko (ovo je mmmmm). Sve u svemu nije lose. Nema pada sistema. Hrana je gotova za 5 min.  Lep osecaj.
Kada sam kod eksperimentisanja, gledala sam stare fotke. Vise ne radim fotke, sve je na kompu. Ove su jos iz Gimnazije. Mogu da ih drziim u ruci. Neobicno. Nisam se puno promenila. Frizura je ostala ista. Ustvari malo urednija. Hvala Bogu na pegli za kosu. I one price kako urnise kosu-glupost. Gledam se i shvatam strasnu stvar,   
Nisam nosila crveni karmin 5 godina.
Zasto Mima, zasto?
Crveni karmin. Coco Chanel. Pojam chica.
Kako naci odgovarajucu nijansu? Tj. izbeci klovn izgled.
Hajmo na net. 
Crveni karmin je za svakoga,tako pise, mhm slazem se. 
Sledi eksplozija informacija.
Nijansa boje vina je za porculanski ten. Za zuckastu osnovu ide narandzasta. Ili boja vina?! Zavisno od boje koze. Kose. Boje vena na rukama?! Koralna nijansa. Sa sedefom. Ili mat. Topla ili hladna.
Ponekada nije lako biti zensko.
Dizem ruke.  Prepusticu se instiktu. CIlj naci crveni karmin. Samo crveno. Bez primesa narandzastog ili boje vina. Lako reci...
Krecem u lilly. Loreal. Maybelline. Deborah. Rimmel. Ne.
Sa uzasom shvatam da svi vuku na bordo. Izbor pada na dva 58 ili 170. Probam ih na ruci, koja je vec crvena od pokusaja..
Zove M.
-Gde si? Hoces na kafu?
- Na Vracaru, biram karmin.
-U prolazu sam, svraticu po tebe...
- Pa ne znam kada cu da zavrsim.
- Ma daj to je karmin....!
Da, ali crveni. Od kljucne vaznosti.
 Kao kreten stojim ispred police sa sminkom. Gledaj,uporedjuj.
Najbolje je da probam u dm-u. Stize M. Objasnjavam mu moju muku, koju znam da nece razumeti. Potrebna je crvena boja, ne glupa bordo. U dm-u ista prica kao u lily. Opet je izbor pao na 58 ili 170.
Ne, ne idem kuci dok ne nadjem karmin. M. me moli da pozurim. Zato mrzim da idem u kpovinu sa nekim.
170 ili 58.
170 ili 58.
Ruke su mi skroz zamacane. Izgledam kao manijak. Da stvar bude gora u manijakalnom PMS raspolozenju sam.
170 ili 58.
170 malo vuce na bordo.
58 je drecav.
Vracam se ponovo da pregledam ostale. Nemam vise nezamacane koze na ruci gde bih probala. M ufce. Pizdim. Pizdim. Pizdim.
Pokusava da mi pomogne. Vadi neki bordo uzas i nonsalantno pita, sta fali ovome?
Nemam dovoljno vremena da mu objasnim sta sve tom sranju fali.
-BORDO je!!!
- Pa zar je toliko strasno?
Jaoooj.  Pokusavam da mu objasnim da cu sa bordo usnama izgledati kao les kojeg je izbacila kanalizacija.  SA narandzastim kao klovn.
MUska glava, naravno da ne razume.
170 ili 58.
M. pocinje da gubi strpljenje. NIje mi bitno . Hocu karmin.
170 ili 58.
Cupka.
170 ili 58.
Nervira me. Rekla sam da ne znam koliko ce mi trebati vremena.
170 ili 58. Mh?
- Ti bre nisi normalna!
- I sta je tu novo?!
170 ili 58. PMS dozivljava vrhunac.
- Haaaaaajde pozuri.
Ustajem, okrecem se na  petama  i demonstrativno izlazim.
Dignutog nosa, naravno.
Ni 170 ni 58.
Besna sam. VIse nije bitan karmin. Nisam nasla sto sam htela.
-Znas li da si totalno derle?! kezi se.
- Znam....
- Ne mogu dugo da se ljutim na tebe.
- I to znam.
- Hajde da nadjemo karmin.
Jes!
Zlatan je.
Probala sam u nekoj maloj parfimeriji. I nasla ga. Crveni karmin. Ne narandzasti, ne bordo. Pravi se u Srbiji.  Prodavacica  ga hvali.Neguje usne, vasa nijansa. Klimam glavom, kultura. Ma hajde da probam. Kosta 200 dindzi, kao kafa u gradu.
-          Necete se pokajati.
Sumnjam,ali ajde. Kako to obicno biva. Karmin je fenomenalan. Stvarno neguje usne.  Crven je.  Sjajno mi stoji. Glamurozan je. I odvlaci paznju od podocnjaka. Jedino se M ne svidja, jer je ljubljenje no-no. Sta da se radi?!
Nije mi jasno zasto ga nisam nosila 5 godina. 
kratko uputstvo za zainteresovane:
Devojke koje imaju ruzicastu osnovu koze- karmin boje vina.
zuckasta osnova- cista crvena boja, ili malo narandzastih primesa.
Pre karminisanja pripremiti usne, napuserisati, olovka(a i ne mora) i karmin. Za mat izgled, ponovo puder po usnama. Da se karmin ne bi razlivao, cetkicom sa puderom preci oko usana.
 I uzivajte! 
 fashion inspiration

Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...