недеља, 11. март 2012.

Mrzim mrzi me

Pise u naslovu. Mrzim da cujem mrzi me. Jezim se.
In je nezainteresovanost. Biram out.
Imala sam drugaricu koju je sve mrzelo . Mrzelo je da sedi. Da prica. Da dise. Vikende je provodila placuci sto je niko nece. I mrzeci se. Verovatno i druge.
Trudila sam se da je razveselim. Gledala je kako place. Objasnjivala da je on kreten. Ne ona.
Posle izvesnog vremena pocelo je da me mrzi da se druziim sa njom. Rekla mi je i da sam promiskuitetna. Mozda je i to uticalo.
Nisam mogla da razumem to stanje. Bleja. Bajron ga je nazvao spleen. Ja- gubljenjem vremena. Nisam umetnik. I otisla na drugu stranu.
Nisam od onih koji razumeju. Netolerantnost. I mladost.
Dosla je i cuvena maca na vratanca. Obnovila sam godnu. Zblizila se sa Bajronom. Mrzelo me je sve. Potpuno sam se izgubila.  Nisam zelela da  izadjem iz kuce. Izbegavala sam ljude. Smor za sebe. Za druge, ne mogu ni da zamislim. Okretala sam jednu istu plocu . Svaki dan. Po ceo dan. Depresija.
Posetila sam i kod psihologa. I u crkvu. Mada nisam vernik.  Ali sam postala. I moralna. Nisam volela sebe. Zato sam zelela da me drugi vole. Uzas. Razumela sam njenu patnju. I svaciju. Njanjanja.
Ponovo posle izvesnog vremena shavtila sam da je cela prica sranje. Bacila sam 22.godinu zivota na samosazaljevanje. I patetiku. Omg! 
Otreznjenje je bilo bolno. I potrebno. Nikada vise.
Ponekad mi malo fali da upadnem u tu fazu. Za ponovni pad u ambis je dovoljan jedan korak. Trgnem se. I uradim upravo ono sto me mrzi. I nasminkam se. I izadjem.
Izbegavam tuzne price. Psihologa. I crkvu. 
Za nekoga povrsno. Za mene spasonosno.
citat: Uči nešto. U ovom času mnogi ljudi već su odustali od života. Ne nerviraju 


se, ne plaču, samo čekaju da vrijeme prođe. Ne prihvataju životne izazove, a život


 ih više i ne izaziva. Tebi sad prijeti ta pasnost. Odupri joj se, suoči se sa životom,


 ali nemoj da odustaješ. Paolo Koeljo

pesma: N.E.R.D. hot and fun 

fashion inspiration





Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...