четвртак, 29. март 2012.

Mr. Right and Mr. Right Now



 Opet na mestu zlocina. Pise mi se. Kafa stize za 5 minuta. Omiljena jutarnja. Sinoc je bilo zanimljivo, zato je jutro sve samo ne to...
Vdela sam  Anju,nakon vek i po, od kako se udala tj. od kako joj se veza uozbiljila. Nedostajala nam je. Barem meni.Nabacila je par kilograma.Dragi je stalno izvodi na vecere. Uozbiljila se i figura i ponasanje. Pominje veridbu...
-Hocemo bejlis?
-Pa je bih...
-Znaci smirnof. (Znam je)
- Kolu. (ne, ne znam je).
- O.k. (2012 nam ne gine smak sveta).
Malo smo se promuvale.  Bez flerta, molim. Oko ponoci je saopstila da ide kuci. Razumljivo, definitivno nije uzivala. A i dobra vila ceka do ponoci.
Anja je odrasla, ostatak drustva nije, u tom stilu je i prosao ostatak veceri.
Ekipa je polako pocela da se deli. Na ozbiljne- za dnevna vidjanja. Dosadne- nema vidjanja. I ostalu raju.
Ok ja sam veciti Petar Pan. Roditelji su mi takvi. Moja mama- tinejdzerka u klimaksu. Mada njene prijateljice nisu. Gledala sam ih na vikend okupljanjima i pitala se da li cu jednog dana postati takva. Da li nas sve cekaju stan, muz, deca i kredit. Odgovor jos uvek nepoznat.
Da li je to jedini put za happy end?
Imam strica koji se nikada nije zenio. Svaki put kada ga neko pomene ide to pitanje. Zatim odrican odgovor. I tugaljivi pogled.
Skoro sam pricala sa jednom drugaricom. U braku je vec 3 godine. Dane provodi jureci klince. A oni vriste, silovanje za usi i nerve. Kaze da je srecna. I da ne zna sta je orgazam. Razumljivo, muz pred njom cacka nos . Egzotika.
Svakodnevnica ubica strast. I garant sigurnost.
Ne mogu jare i pare osim u reklami za vip.
Kazu da se sa godinama smirujemo Ili umrtvljujemo?
U drugoj godini veze imala sam ogromnu potrebu da se stopimo. Da budem samo deo para..Ne ja, Mima. Bila sam ozbiljna, dnevna varjanta.  I bilo mi je lepo. Onda sam jednog jutra ustala , pogledala sebe i zgrozila se. Trenutak vredan Hickoka.
Jos uvek sam sa M. Bez stapanja.
Ponekad mi nedostaju varjante. Uzbudjenje. Neizvesnost. Pocetak veze. Flert je ok. Ali prevara...ne. Nemam zeludac za to. To bi unistilo iskrenost.
Borim se za monogamiju. Kao potpuno neprirodno stanje. Poduhvat za Don Kihota.
Nije lako. Cesto je tu hladan tus , brojanje do 150, pa do 1050 , udah-izdah-udah-izdah... Znam sta mogu da izgubim. Njega.Ne sigurnost. Sigurnost je iluzija. Dete razvedenih roditelja, 3 puta.
M volim . Da ga gledam. Slusam. Udisem. Dodirujem. Ali ne 24 sata.
Tako je danas, sutra cemo videti.
Mozda bi bilo bolje da smo se sreli u 40oj. Mozda bih tada bila mirnija. Ko zna.  
 fashion inspiration



Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...