четвртак, 15. март 2012.

4ever

Legla sam u 6. Ustala u 9. Mrzim ceo svet. Ocaj. Bedne misli. Hamlete dobro mi ponovo dosao. 
Mislila sam da se spakujem u krevet. Ovog trenutka.  Subota je-ne ide. Poziv. Uf. Knjiga ceka mene. Uf gratis.
Brushalter za podocnjake molim. I tekilu za raspolozenje. I za savest.
Rekla sam da cu inspirisati. Mhhhhh, nadrndane? Zombije. Grofa Drakulu. Osecam se kao da je tramvaj presao preko mene. Slicno i izgledam. Anja bi rekla kao da me je poplava izbacila. Moze i kanalizacija. Da budem brutalna.
Ali nije tesko biti fin. Tj lep. Ne, nikako. Hajde lepo da se manem kukanja. Previse ga je. Na sve strane. Ionako sam neozbiljan pisac. Fali mi duga brada za inteligenciju.
Moze li neki protest za neispavane? Aaaaaaaaaa to je rezervisano samo za patriote. Chis i patriotizam- lose za organizam. 
Postaje bolje dok kuckam, a do pre 5 min mislila sam beda-uzas-katastrofa i spremala omcu za vesanje. Svest se vraca. Hamlet odlazi.
Zvala me je drugarica iz detinjstva da se vidimo. Jos jedno ufff?! Nisam kucka. Samo nemamo zajednickih tema za razgovor. I nemam srca to jasno i glasno da joj kazem. Ustvari glasno. Jasna sam dovoljno.
Super nam je bilo sa 5 god i sa 10. Sa 15 je ponestajalo tema za razgovor. Sada- muk. I cemu forsirati vidjanje?! Druzenje  pardon treptanje u paru uz kafu. Izgovora mi ponestaje. Odnela sam tetki lek. I baki. I mami. Tati. Komsiji. Presusili su- nazovimo druzenje je neizbezno. Mozda ona omca nije losa ideja. UF!
Tupav je osecaj kada se sa nekim druzis, nerazdvojan i ondjedmom puf! Nista. Ima slike nema tona. Bez svadje. Samo osobe koje se vise ne poznaju. Cenim prijateljstvo. Mislila sam da ovu pricu necu pricati. Vreme je za ali...
Ana mi je bila najbolja drugarica iz vrtica. Planirale smo i druzenje u starackom domu.. Klinka&idealista. Onda sam upisala gimnaziju matematicki smer, ona jezicki. Kontakt se tanjio i pukao.
Sa Kacom sam dosla u Bg da studiram. The best friend. 4ever. A onda je ona napustila fax , vratila se u rodni kraj, udala. Vidjale smo se jednom godisnje. Pile kafu u ime starih dobrih vremena. I trazile zajednicke teme. Bezuspesno. Skoro se udala. Nisam joj dosla na svadbu. Mrzim veselja sa decom i starcima na istom mestu. I prasetom. Ispit je dosao kao dobar mada izlizani  izgovor. Kao nas odnos. Danas se ne cujemo. I nije mi tesko.  Bez tugaljivosti. 
Bez  vestackog odrzavanja bliskosti u zivotu. Gasi aparate.
Kratak je zivot za patetisanje.
Nekako uvek mi je lakse bilo da rascistim sa tipovima nego sa drugaricama. Nedorecena prica.
Odoh. Veceras sam spremna za ljubicasto. Savest neka ceka. Jutro. 
citat: In order to be irreplaceable one must always be different. (Coco Chanel)
chic preporuka: Pruge. U svakom obliku . love it!
Fashion inspiration: 

Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...