уторак, 13. март 2012.

Just be...

Maznuh malo vremena od platnog naloga. Da bih se posvetila "bitnim" temama. Lep osecaj.  Ma fenomenalan. 
Stize i kafica. Bela solja i tacna. Sa teget krugom u osnovi. Dugo sam je izbegavala . Bila mi je staromodna.Promenila misljenje. Sada je chic and retro. Tacna. Ali samo uz turkis kafu.
Iako ovih dana glumim Spartanca. Prezirem pravila i disciplinu. Oduvek sam gledala kako da uhvatim krivinu. Zdusni  zagovornik da su pravila tu da bi se krsila.
Naredi mi . Uradicu suprotno. Psiholog rece da sam tip kontrasa. Problem sa autoritetima. I krutim pravilima. Definitivno nikakav vojnik ili da predjem na polnu ravnopravnost oficirka od mene nece postati. Znaci nista od onog idem putem oka bistra vaznija sam od ministra. Sta da se radi ?! 
Napolju je provala oblaka. 
Pomirila sam se sa sudbinom. Razmazena sam.
U pozadini voljena Amy. Da, bicu na Kalisu.
Vriti se "I'm so sick of this shit...Get over it...Get over it  ".
Prosle godine sam bila odlepila za gettin over. Slucajnost.
I dok Amy beskonacno ponavlja , kisa dobuje, ja se pitam koje stvari nisam prebolela. .I evo ga blizi nego ikada oficir, strog, sadista u mojoj glavi. Pocinje mucenje. Priprema...pozor...ma nema pripreme!
Obnova godine. Boli. Veciti odlikas. Tesko za varenje. 
Noz u ledja I. Osoba kojoj je  stalo do mene. Bila sam surova. Ona u depresiji.  Da bi drugi aplaudirali. Svaka lekcija kosta. 
Get over? Baceno vreme. Na glupe teme. Dileme. Ljude. Osudu sebe. Ubedjivanje drugih da nisu u pravu. Obrtanje iznova i iznova starih rana. Mazohisticki ispadi. Baceno vreme.
Baceno je i  dok pisem o ovome . Podgrevanje krompira. Ne valja.
Oficir- time to move on. 
Da li nesto mogu popraviti?! Ne. Ustvari mogu. Mogu da ga se okanem.
Bilo pa proslo. Get over it. Krajnje je vreme...
citat: Always forgive your enemies - nothing annoys them so much. (Oscar Wilde)
Chic vest: Amy na Kalemegdanu . Dobro, da bolje ne moze biti!

fashion inspiration:


Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...