среда, 21. март 2012.

Para ljubi gde bekrija, gde bekrija nece !



Ove godine cu postati milioner. Tako kaze horoskop u koji inace ne verujem, osim kada predvidi ovako genijalnu stvar.
Ma oduvek sam znala da cu stici do tog miliona. A da nije Paco Rabanne.
Ovih dana sam se prihatila posla, zato me i nema da kuckam, sve kako bih ostvarila to horoskopsko prorocanstvo.
Da vidimo sta bih mogla sa milionom. Stan u Beogradu, mir u svetu i put oko istog.
Stan je klise. Totalni, ali kada stigne taj pakleni trideseti , nosim gazdi kiriju, korakom sitnim, grcim usta i  mrmljam u bradu, bicu i ja jednog dana gazda (ha!). Evrici gazdi idu, ali tesko... Ma neki idu djavo ih nosi.
Prestajem sa kirijom evo jos ove 12e, samo da legne to milionce.
Inace kraj godine je bio oslobadjajuci. Ako se neko seca, na pocetku bloga sam pisala o problemima sa M.-om mamom, red je da serviram i rasplet.
Iz meni nepoznatih razloga , bilo mi je bitno da joj se svidim.
 Sizifova mala.
Da ne foliram, znala sam da su sanse nikakve. Jos na pocetku, par meseci, pre nego sto je ugledala ovu moju krasnu glavu i bradu, skroz me je provalila ,  da sa dosla u velegrad da zbarim nekog Beogradjanina i obezbedim starost, da me ne bi pitala mladost (take smo ti mi djevojke sa sela)...
Stvarno sam se trudila da je zavedem, al ne vredi, ne deluju cini. Ni one vlaske. Ni moje silikonske kapi za kosu. Konacno, posle 7 godina tihe patnje, rece sta joj je na dusi- da sam nevaspitana (i nedresirana), nekulturna (sta cu kad me kultura nece, ja eve me, ona bega i tako u krug), da je M ne voli od kada je sa mnom (dodjem mu ko neka rasturacica brakova, sto je kul uloga u latinoamerickoj seriji. Mnogo bolja od onih placljivih njanjavusa.) i  sram me bilo sto odbijam da poziram pred njinom familijomm i da pijem kafu sa njegovom babom od 80 ljeta (kada sam asocijalan stvor) i pade jos par komplimenata. Teska artiljerija. 
Stvarno sam skot i stidim se sopstvenog postojanja. Samoubila bih se, ali s tim bih jos vise zgresila, pa nikada ne bih stigla u Raj?!
A toplota mi ne prija , zbog niskog pritiska.
Sklopljen je pakt o nevidjanju.
I uredba da ce buduci decko da mi bude siroce i tacka.
Inace sa M.om je i dalje sve ok, redovno mu sipam menestruaciju u kafu, kako me je mama ucila, tako da je moj do poslednje pare.
Odnosno dok mi ne legne milionce. 
Sledece godine od horoskopa trazim kulturu i ukus.
fashion inspiration

   

Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...