субота, 24. март 2012.

Bez saveta, molim!

Resila sam da spremim 2 najteza ispita na fakultetu. Za 2 meseca. Kazu
 da nema sanse. Odustani. Jedan je previse. Posavetovala sebe i rekoh im 
-znam da govore za moje dobro ali dragi (ne)prijatelji fuck off. Sama snosim posledice tako da cu samo ja donositi odluke.


U vezi sam 5 godina. Volim decka. Kaze mogli bi smo da zivimo zajedno, valjda. Kaze razmisljao je da renovira stan pored stana njegove mame. Kaze to nam je najisplativije. Pa... Ja sam podstanar. U Bg-u su stanarine katastrofalne. Kaze nema nam druge. Pocinjem da se kolebam.
 Da se razumemo ne mogu da zivim pored njegove mame. Nista licno. 
I tako me je recenica mog dragog bacila u razmisljanje. „Nema nam druge“... Mogu da uradim to sto citavo moje telo ne zeli. Bicu sitna dusa koju vetar nosi. Koja voli da ne voli najbitniju osobu na svetu. Da je ne slusa. Da je lomi. Sebe. Bila sam u toj kozi i nije neki osecaj. Depresija ne gine. Sati razmisljanje o sustini zivota umesto zivljenje istog .
U poslednje vreme mi prijaju lake teme. Hamlet u mojoj glavi je uze zasluzeni odmor.
I sada se pitam koliko puta koliko puta sam isla protiv sebe? Jer necu uspeti. Rakli su mi drugi. Koliko puta sam odustala? Suvise. Ne znam ni gde su mi granice. Nisam stigla da ih otkrijem. Postovala sam one koje su mi postavile ogranicene  tetka Savete i kompleksi. Jer to je za moje dobro. Ironija.
 Dante je u 9.krug pakla stavio izdajnike. Ja bih stavila one koji zale sto nesto nisu ucinili. Nema goreg osecaja. Kajanje.
Tako ako sumnjate verujte mi mozete vi to . Ili verujte sebi, ali samo sebi. I da smrsate.  I da zavrsite taj posao. I da smuvate tog tipa. I da ostavite koga treba.  Samo bez sumnje molim. I bez saveta.

 Coco Chanel je krenula iz sirotista kao i Marilyn Monroe. Paulo Coelho iz ludnice. Van Gogh nije prodao nijednu sliku za zivota.  Kleopatra ne bi pobedila na takmicenju za miss Egipta. U Holivudu gde vaze zakoni savrsenstva uspela je Meryl Streep atipicne lepote. Oscar Wilde drustvo je osudjivalo i u danima najvece slave. Rosini je Seviljskog berberina stvorio za 14 dana.  I oni su bili I jos uvek jesu samo ljudi. U cemu je problem?!

 Drage moje uzivajte !

Citat: "Impossible" is just an opinion. (Paulo Coelho)

Chic activity : jogging (za osmeh, druzenje, kozu i liniju. Stiglo je prolece ?)



Fashion inspiration 

Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...