среда, 28. март 2012.

Make-up...Head-up.

Mogla bih vam pricati o krizi. Duha i  ekonomije. O nezaposlenosti.Losim platama i raspolozenjima. Covek je coveku vuk. Nedostatak ljubavi i razumevaja. Na globalnom,  lokalnom  i individualnom planu.Depresija. Problemi. Zavist. Ljubomora.
 Mogla bih prevrnuti podrume  svoje duse.Hladne i mracne. U potrazi za demonima. I  staviti ih na papir.
Mogla bih, ali necu.
Jer ne ide uz prolecni dan, cak ni kada je tmuran. Ni uz Valerie. Ne prija posle Prohujalog sa vihorom.  Ne usudjujem se da skrnavim umetnost. Pre svega kosi mi se sa karakterom. Sa izborom, davno nacinjeni.
Odabrala sam lepotu. Ili je ona odabrala mene.  Kao inspiracija. Zivotni stil. Zacin svakodnevnice. Ideal kome tezim. U stavu. Govoru . Danu. Izgledu. Kao svrhu postojanja. Mog. 
Namontirana kao pogrdan izraz. Zasto? Namontirajte se, garantujem da se necete pogrdno osecati. Ustvari namontirajte ceo dan, od spavacice, solje, hemijske, parfema, muzike, drustva, odece... to je druga tema.
Svet je lepse mesto kada se posmatra iz dobrih cipela. Ili cizama. Kroz ruzicaste naocare. Ili dva sloja maskare. Crne. Moj izbor. Uz dasak glamura. Neophodnog. Kao voda i vazduh. Par kapi parfema i osmeh. Naravno.
La dolce vita.
Daj mi situaciju ili devojku. Namrstenu, zgrcenu. I ucinicu je lepom. Bozanstvenom. Uz pomoc ajlajnera, crvenog laka i kaisa. 
Los dan na poslu ili faxu-leci casa vina ili bejlisa u ruci. Sexy odeca tj ona u kojoj se osecas tako. Drugarica . Lokacija po izboru.
Za raskid preporucujem tirkizni lak, sljokice, metalni detalj. Opusteno drustvo. Pravac grad.
Depresija. Pad samopouzdanja. Kremice. Muzika. Kupka. Kafa iz omiljene solje. Najlepse.
Neprimecuje te. Crno. Crveni detalji. Sredi izgled. I stav. Zavedi sebe. Lako ces njega. 
Ne voli te- nemoj ni ti njega.
Ne vole te-  soooo  what?!
Krajnji slucaj- Scarlet O Hara. Teske teme. Teske misli. O tome cu misliti sutra!
Za uspeh nabrojanih metoda. Garantujem. Visevekovna tradicija. I sigurnost.
Za jace dejstvo preporucujem svakodnevnu meditaciju od 20 min sa ogledalom u jednoj ruci i kozmetickom torbicom u drugoj. Ostatak je poznat. Praktikovati uz prvu jutarnju kafu. I sport. Bez izvlacenja.
Postujem feminizam. Ipak smo mi lepsi pol . Tako treba i da ostane. 
Za crne misli ima vremena. Filozofija u penzionerskom domu. Mada nije neophodna. Znam aktivne dame u sedamdesetim. I smatraju kukumakanje za smrtni greh. Odmah posle ubstva. A mozad i pre . Ionako ubijamo sopstveni duh. Oscar Wilde bi se slozio.
Uzivam u stavljanu make-upa. Kupovini kozmetickih preparata. Sto pokazuje i moj neseser koji tezi kao prosecno novorodjence. Tako ga i pazim. Kao bebu. Sminkanje mi nikada nije bilo muka. Niti obaveza. Iskljucivo uzivanje. I ne stidim se toga. Terapeutsko dejstvo. Antidepresiv. Boji raspolozenje i dan.  Zrtva potrosackog drustva? Meni je lepo.
Lepa i glupa. Mozda. Zavisno od ugla gledanja. Vise mi se svidja neshaveca. Ali moze i glupa. Vise me ne vredja. Vas izbor. Ja sam svoj nacinila. Lepota, a ne lobotomija. Nisu povezani. Osim predrasudom.
Odoh da se sredim. Jer ja to zasluzujem .I bez reklame.
citat- If you dont make mistakes, you dont make anything.
fashion inspiration:


Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...