субота, 17. март 2012.

Ah,ta LJUBAV!



Zato me ne gledaj tako i ne zevaj,
znam da ti je dosadna ali ipak sa mnom pevaj....
Obicnu ljubavnu pesmu, obicnu ljubavnu stvar
sto kraja nema , a ni pocetak.. ta na na nan na.
Ljubav. Moda.  Ruska Jakic. (prva asocijacija) Ma ne.
Ljubav kao smisao zivota.
LJubav kao kao zacin koji sve prodaje. Od igle do lokomotive.
Ljubav kao motor showbizz industrije.
Lubav koja menja. Od zabca do princa.
Ljubav kao ranjeni orao. Ah Andjelka.
LJUBAV. Mnogo je bitna. Sve se oko nje vrti. Lektira u srednjoj. Popodnevna kafa sa drugaricama. I prvi deo Sex and the city filma. Mozemo ga zvati i pathetic&city. Keri je u depresiji, izlecice je ah ljubav. Ali pre toga mora da nadje password od maila. Resenje je narano LJUBAV tj.love.
Love sve resava, love, ne lova.Ili love prema lovi.
 Ok, volim  tu seriju. I volim shopping i ne umem i ne zelim da naucim da kuvam(prelazim na zivu hranu) i ponosim se svim navedenim. Perice navali.
Baba tvrdi da cu nauciti da kuvam kada se ah zaljubim. U pravog. Princ na belom konju stize da od mene nacini novog Dzejmija. OK baba ima 80 ljeta ali ja sa mojih 24 tvrdim....
Iz bajki smo naucile da obavezno tragamo za ljubavlju koja ce nas izmeniti, samleti  sve ono sto u nama  ne valja. Koja ce nas spasiti tamne strane. Od nje cemo blistati, nositi cvetne haljine i pevusiti. Ah ta LJUBAV.
Ljubav. O njoj snimaju, pa mi gledamo i mastamo. Ah
Ljubav o njoj citamo. Pisemo.
Zalazak sunca, ah, on te gleda, ah, avaj,ah i znas da si samo njegova. Nasla si coveka svog zivota, posle toloko nedaca. Ljubav. Padni mu na maljave grudi. Ah.  Resila sve probleme u zivotu. Docekacete duboku starost pored kamina dok oko vas trckaraju unucici, a iz rerne se osece miris svezih kiflica,dok napolju veje sneg. Ahhhhhhhhhhhh..
Ljubav. Kako mozes da je ne zelis bolesnice jedan?!
On se plasi ljubavi, ona ce ga cekati uprkos svemu i u inat svima, kroz suzne oci mu kaze.. Ah.
All we need is love.O njoj se peva.Da to je ta ljubav fatalna. 
Ona se leci , jedan vinjak, dva deprozepama svaka tri sata, ali neuspesno... Jer od ljubavi nema leka, ah!
Od nje ljudi lude. Toliko je jaka. Ah.
(uz svako ah ide blago zabacivanje glavom, saka na celo, pogled u prazno uz blagu nesvesticu, od ljubavi i silnih emocija naravno )
Nacinice nas boljim osobama. Izmenice i ono sto nismo znali da ne valja. Ljubav ce nam pokazati put.
Ljubav. Ljubav. Ljubav.
Ljubav je sranje. Eto rekoh. I ostadoh ziva.
Mesto zlocina, neki kafe -birtija-plastenik, sta god na uglu Vojislava Ilica i Ustanicke. Ispijam tecnost sumnjivog izgleda u dubokom verovanju da se radi o kafi. Saucesnik Alisa.  Pretresamo veze. Kako su nas promenile. Kako smo smeskale.
Zacopale smo se. Zaboravile na sve. Napustile sve. Slepe od ljubavi i uopste. 
Kratak proces razvijanja zaljubljenosti i te famozne ah, ljubavi.
faza1: On je tako divan, zlatan, krasan, vauuu.Kako se do sada niste sreli?!
Jako sam srecna. kao pravo tele. Gubitak vida tzv.slepa od ljubavi.
faza2: Zaboraviljam na sve, drugove, fax otaljavam, sredjujem se eto onako, prosecno. Samo da ga vidim. Malo mi u zivotu triba, da me zove moja lipa. Ah! 2 kg viska su u ovoj fazi obavezna, sto i ne primecujem jer dane provodim u krevetu sa malo odece.
simptomi: MIsli u magli, kao posle jakog udarca u glavu .Ponasanje u skladu sa tim.
cinjenice; Gospodjica tako sve zasere jer zivotari dok nije sa njim.MIsli srcem,ah! Muskarci misle medjunozjem(ulavnom), mi srcem-bravo za nas.
faza3: Vid se vraca, postepeno.. Srecom sam mlada i ne bas toliko luda pa nema potrebe za advokatima. Otvaram oci...I shvatam Bravo Mima devojko ti si u debelim govnima, do guse! Ali kako , to je bila ljubav, zar ona ne vodi u raj, na sedmo nebo i slicne destinacije?
simptomi: Glavobolja stize. Kako krenuti ispocetka?! A ne govoriti sebi ovco, kozo, curko, naravno dok niko ne gleda. Dobro dosla u realnost. Izvoli padobran. Padanje je u toku. Snadji se.
Alisa nastavlja.... Kako je bila slepa&gluva&glupa.  Prelazila preko stvari koje nikada ne bi, e zato kazu nikad ne reci nikad. I tako nastavljamo nasu zalopojku. Sa njom je to dozvoljeno.
Nekih pola sata. Onda krecemo svi na svoje radne zadatke, dosta se nagomilalo
Sedam u kola, na radiju pocinje..."I bas me briga sto znace reci, prolaze sene. Pricaj mi o LJUBAVI "
Ma, zacepi !
Menjam stanicu.
fashion inspiration

Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...