четвртак, 15. март 2012.

Sasvim obican dan


Imala sam razne ideje za ovaj tekst. O reklamama i jos necemu... vise ni ne znam o cemu je bila rec. Ustala sam u 4. Tacnije spavala sat. Izvadila krv. Bris. Grlo i nos. Fina neka teta je to obavila. Rece mi da spavam vise. Da se smirim. Vazi. Obecavam.
Nahranila sam Unu. Psa u malom Tasu. Mojim doruckom. Jako happy dok jede.Gleda me okama. Dugmiicima. Osmehuje se. Malo joj za srecu treba. Zen. Njen vlasnik rece da je tip kontejnerke. Rekoh medena je. Rodjena zavodnica. Sta ce joj pedigre.
Videla sam tipa sa duzim noktima na nogama nego sto sam ja ikad imala. Ili cu imati. Na rukama. Naravno. Verovatno se sprema za Ginisa.
Skontala sam gde se snima emisija Otkopcano.
Upoznala sam dekicu koji ima omladinsku povlasticu za GSP. Ne starosnu. Lepo molim.
M mi je rekao da mu bojim zivot. A ja sam se uspinovala.
Podelila sam kafu sa Dubravkom. Poslednji put sam pila sa drugaricom iz iste solje u srednjoj skoli. Nismo gatale. Ipak smo odrasle.
Roknula sam ispit. Ne ucim opsta pitanja. Sada mi se olupalo o glavu. Malo je falilo da prodjem na sarm. Problem je bio sto sam zaglavila na prvom pitanju. A nema mesanja. Makar je gotovo.
To me nije sprecilo da uzivam na Obilicevom vencu. Bilo je i vreme.
Sandra je diplomirala. Kaze da nema nikakav posebni osecaj. Ma kome je bitna diploma. Bitno je adio knjigama. Adio amore. Ili domace- zbogom skolo nisam te ni volo.
Sandra bi sada na more. Svi idu u parovima. Njen decko ce da radi celo leto. Mrav i skakavac. Ne bi da bude soler. Pozvala sam je da letuje sa mnom u bolnici. Rece razmislice. Mislim da ce me odbiti. Avaj. Turisticki potencijal bolnicke sobe je potcenjen... Definitivno, ako je neko za egzoticno letovanje. Fizioloski rastvor gratis.
Alisu muce ljubavni problemi. Izgleda kao devojcurak. Klasicna Alisa. U zemlji cuda. Bila je u vezi sa tipom 6 godina. Razmisljala je o braku. Porodici. Ja rekoh mlada si. Ona rece zelim sigurnost. On rece super. Ona shvati da ga ne poznaje. On je sada u braku sa drugom. Postao je ocuh.. Cudni su putevi Gospodnji....
Tip nas gleda. Kezi se i bali. Setaj majstore. Dobacio je nesto.
Onda se namracilo . Priprema. Pozor. Oluja.U poslednjem trenutku smo napustile lokal. Uspela sam da stignem pod pecurku. GSP, ne obicnu. Pre hladnog tusa. Skupila se gomilica. Kaci me kisa. Tip ispred mene je smrdeo za medalju. WTF. Peku oci. Nos nikada nije zapusen u pravo vreme. I na pravom mestu. Dobro ce mu doci kisa. Ili ce samo pojacati aromu...
Pored mene je stajala Katarina. Pozitivna. Nasmejana. Vraca se sa posla. Poceli smo o pricu o troli. 29-ke nije bilo sto godina. O opojnom mirisu tipa ispred. O opustenosti. Stecenoj i naucenoj. Horoskopu. Rece da je vodolija/devica. Ja- strelac/skorpija. Vezi za posao 1987 i sada. O njenim klinkama koje su krenule na Saobracajni. Rekla mi je da se sve desava sa nekim razlogom. I da se opustim. Nije slucajno sto razgovaramo. Tek tako.
Izasla sam srecna iz konzerve. Saune. 29-ke.Kako god. Nije mi smetala kisa. Napravila sam krug. U koznim baletankama. Frizura je otisla do djavola. Idemo na mis mokre majice.
Verovatno je postojao dobar razlog da je upoznam. Ispod pecurke. Slucajnost ili sudbina. Pitacu Aristotela.
Kisa se pojacala. Gotova je setnja po oblacima.Ulazim u prodavnicu. nabacuje mi se prodavac, komsinice i tako to. Lose, lose, lose. Skakuce oko mene. Nasmesim mu se. Bicu fina. Pogresna stanica. 
Krecem kuci.  Opet stajem na semaforu. Kisa.
Igra krece ja vec snalazim se. Vrebam pogled tvoj pogled vreba me. i brisem znoj sa dlanova, ludilo osvaja kao pre... Trazim sve sto treba da dam. Jedan naglo prekinut san. Ne brinem i ponavljam sasvim obican dan.
I nije bio los.  Odoh da odrzim obecanje dato teti s pocetka teksta.
I da girl in Belgrade, dobro zvuci. Idealno. Laku noc.
 citat: shit happens.
fashion inspiration:



Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...