недеља, 18. март 2012.

Fashion co.



Da se razumemo obozavam modu i odevanje. I mislim da odeca cini coveka , donekle. Moda i trendovi su razlicite stvari. Trendovi su uglavnom shit. Negde je neki kreator, ustao na levu nogu i resio da su tigraske helanke totalni hit. Ili kozne pantalone. Ili krzneni prsluk. Inace ne gajim posebnu ljubav prema prslucima. Ali nije ni da ne pratim te iste kretore, onako informacije radi. A i brate volim da listam magazine, nema veze sto necu pazariti u Milanu i NY narednih bar 5 godina. Imena nisu bitna. Bitna je inspiracija.  
Kad mi padne sistem ja uzmem Elle. Deluje brze od tablete za smirenje.
Moda moze biti sve. Od olovke kojom pisem, solje iz koje pijem, uramljene naslovnice majskog izdanja casopisa "Vodic za zivot" koju prvo vidim kada otvorim oci. Moda je ono sto pokrece.Ne logo. To je moje skromno misljenje.
I mislim da je budalastina dati 40 000 na farmerke. Ne mogu toliko da dam, a i necu jer volim moje tiffany. A uglavnom ih nabavljam u outletu, jer je dobar osecaj kupiti istu stvar za manje para. Mali doprinos u borbi protiv potrosackog drustva.
Volim da cunjam po gradu. Gledam izloge. Probam stvari i kupim neku jer mi se svidja. Gotovo nikada nisam u poziciji da kupujem nesto jer moram. Ako se nesto mora , slaba je inspiracija. Procesljavam sva snizenja, obozavam guzvu koja tada nastaje. NOvcanik se tanji. Svaki put sebi obecavam finansijski oporavak na stednji. I sve tako u krug. Ponekad uzmem stvar jer mislim da ima dobar potencijal za prekrajanje. Cuda mogu tako nastanu. Tako da sam u stalnom kontaktu sa snajderkom. M. se sali da sam joj iskolovala dvoje dece.  Pa neka bude. Volim da je vidim.
 Snejderke su jedna carobna bica. Moja je uvek u guzvi. U salonu kreativni nered. Sterilne prostorije su hladne, tako da mi haos lezi. Male makazice i metar o vratu. Isla je sa mojom mamom u osnovnu. Uvek me pusta preko reda. Volim da zajedno popijemo kafu i opalimo pricu o modelima. Ona je stara garda. Nikada ne bi stavila dva sala zajedno, sto ja cesto radim. Poslednje sto smo planirale je haljina u stilu 60ih. Negde u ormanu sam nasla neki materijala, nemam pojma odakle mi. Otisla sam kod nje sa namerom da uradim pantalone, sirokog A kroja(mnooogo mi se svidja). A kroj, atlet majica, ogromna ogrlica.... Ili mozda haljina. Stizem kod nje, sije krzneni prsluk, ono sranje leti po celom salonu.
- Mirka, jel to pravo krzno?
Glupo pitanje. Pocinje o krznu. I bundama. I zenama koje nabave bunde kod Kineza i onda udju u GSP i ono budu velike dame. Da se razumemo nemam nista protiv Kineza. Ali imam protiv snobizma. Par puta godisnje zapalim u blok70. I obezbedim se sa dzidama ,torbama , lepezama, esarpicama. I volim da se cenjkam sa njima. Potpuno mi je debilno da narukvicu koju kod njih kupim za 200 dindzi , platim u nekoj fensi radnji po 10 puta vecoj ceni. Ko ume njemu dvije ili 10?!
Da se vratim damama u vestackim bundama. Ranije sam mislila da je bunda sranje, ostaci mrtve zivotinje na telu.  Kao u onom glupm filmu sa gospodinom Van Damom gde glavni zloca nosi ogrlicu od usiju svojih zrtava. Film je Univerzalni vojnik, da, da. I tako pevala sam neku "mnogo sam savesna pricu". Dok Marku nije umrla tetka. Stara dama. Ostavila mu je stan i sve u njemu. Izmedju ostalih tu je i bila ona. Bunda. Poklonio mi je pre neko vece. Bila sam malo iznenadjena.
MIslim teorija o pravima zivotinja je skroz cool, ali kao i svaka teorja pada pred praksom. Osecaj je mnogo mocan. Bunda je bunda. Mislila sam da je skratim. Dobih po prstima od MIrke. 
-Da se nisi usudila da je unistis. Bunda nije za posao. Nije za svaki dan. Bunda podrazumeva osnovu. Ne kao ove pomodarke sto im muz donese sa poslovnog putovanja, da se oduzi za nesto drugo. Prave dame su znale sta bunda znaci. Prema njoj treba imati postovanja.  Iako ti volis da eksperimentises, nemoj na njoj.
Ima logike. Ima. Obecala sam da necu petljati. Neka ceka svoju priliku. Ne volim pravila. I mislim da je moda cista umetnost, nema pravila. Sve je dozvoljeno. Ustvari mozda uvedem jedno pravilo, ovo za bunde.  I nijedno vise. Ne. ne!  Ni slucajno ne zelim da pokvarim igru. A moda je bas to.
P.S. I da tigraste, leopard i sl. helanke treba zakonom zabraniti. Sa veoma ostrim sankcijama za proizvodjace i potrosace istih.

fashion inspiration:


Нема коментара:

Постави коментар

Priprema, pozor... 2015!

Pokušaj pisanja - peti. Sa pauzom od osamnaest meseci. Nije da nemam savršeno objašnjenje za opravdane izostanke.... Bavila sam se ozbil...